Aki élt ebben az időben és sokat nézte a tévét, annak nemigen tűnt fel, hogy nálunk nem verseny van, hanem hiánygazdálkodás és nem kereskedelem, hanem elosztás.
Akkoriban - ma milyen hihetetlennek tűnik - törvény tiltotta, hogy olyat reklámozzanak, ami nem kapható.
Mert bizony előfordult.
Ki se láttunk a teljesen fölösleges reklámokból, ami színtiszta pénzkidobás volt, kivitelezésében harmatgyenge, hatásában pedig nulla.
Miért kellett pl Záhonyban vagy Zalaegerszegen, de akár Budapesten is azt látni-hallani, hogy körös-körül a Körös körül. Univerzál.
Ez a Körös folyók mentén működő ÁFÉSZ boltok hálózata volt.
Vagy mit érdekelte a nézőt, hogy szökésben a meleg és az akármilyen csőgyár szigetelt távfűtés csöveket gyárt. A lakosság ilyet úgyse vett, még ha akart volna se.
Ebben a csokorban nagyonhülye reklám nem nagyon van, ezért szerethető.